2012. december 10., hétfő

Karácsonyi különleges kókuszgolyó!



Kicsit untam már a hagyományos kókuszgolyót, úgyhogy mivel szeretek kísérletezni, ezért készítettem  egy karácsonyi szériát :)
Azért lett szerintem nagyon jó, mert megmaradt a kókuszgolyó alap íze,de  még is egy kis karácsonyt csempésztem az ízvilágba, amitől az ember meglepődik ha beleharap:)
A kókuszgolyó nagyon jó választás, ha az embernek nincs kedve hatalmas kupit csinálni a konyhájában, és nincs kedve órákig sütni és aggódni vajon fel e fog jönni az éppen sütőben sült sütemény, vagy éppen szorítja az idő, de valamit azért összerittyentene:)

Elkészítés: Kb. 30 perc







Hozzávalók:      ( Én dupla adagot csináltam,az az körülbelül 66-70 darabot)



-1kg darált háztartási keksz

-10 evőkanál kristálycukor

-4 tasak vanilliás cukor

-200g lágy vaj vagy margarin

-4 teáskanál rumaroma
-6 evőkanál cukrozatlan kakaópor

                                                                               -kb 8dl tej
                                                                                      -2 evőkanál "mama" lekvár
                                                                                     -4 evőkanál darált dió
                                                                                     -4,5 teáskanál mezes süti  fűszerkeverék


                                                                                     -100g kókuszreszelék a hempergetéshez




1, Az összes hozzávalót belerakjuk egy nagy tálba  (kivétel a kókuszreszeléket), és egyneművé gyúrjuk!





2, Egy kanálnyi masszát kiszedünk, és a tenyerünkkel kis golyókat formálunk belőle ,ezután a kókuszreszelékes tálba tesszük és megrázzuk ,hogy a kókuszreszelék egyenletesen befedje a kis golyót,ezután tálba tesszük!











nyam nyam......



                                                   Remélem kipróbáljatok ti is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése